sesje ślubne za granicą

Sesje ślubne za granicą: unikalne pomysły na romantyczne miejsca: Wenecja i Wiedeń

Sesje ślubne za granicą – lot w marzeniach

Sesje ślubne za granicą to marzenie niejednej Pary zakochanych. Taka pamiątka to oderwanie się od codzienności i wyjątkowe wydarzenie w związku. Dobrą okazją do organizacji takiego przedsięwzięcia jest ślub. Zrobienie własnej sesji poślubnej za granicą to cudowne uwiecznienie tej ważnej w życiu chwili. Ale gdzie tu się wybrać? Wybór jest ogromny tak jak świat. Dziś zaprosimy Was wspólnie z Olą i Radkiem w podróż do dwóch przepięknych europejskich miast. Wyruszamy do Wenecji i Wiednia.

para młoda w wenecji

Romantyczne miejsca na mapie Europy – Wenecja i Wiedeń

Nasza Para Młoda bardzo chciała odbyć zagraniczną podróż po ślubie aby mieć niesamowitą pamiątkę w postaci zdjęć i filmu. Nie mogli się zdecydować do samego końca: Wenecja czy Wiedeń. Sesje ślubne przyprawiają czasem o ból głowy. Postanowili więc, że najbardziej sprawiedliwym wyborem będzie ten, w którym zrobimy dwie sesje: we Włoszech i w stolicy Austrii.

Takie ukoronowanie pięknych wydarzeń związanych ze ślubem i przyjęciem weselnym to najlepszy pomysł. Do ich ślubu i wesela przejdziemy jednak na końcu.

Wenecja – sesja ślubna w filmowym stylu

To piękne włoskie miasto było tłem wielu znanych produkcji filmowych. Nie ma co się dziwić. Wenecja na każdym kroku inspiruje i zachęca do uwiecznienia. Kanały wodne, kamienice i kilkusetletnie zabytki – wszystko to rozbudza wyobraźnię i sprawia, że po prostu chce się tu być. Na sesje ślubne zjeżdżają się tu Pary Młode z całego świata. My mieliśmy zaszczyt pracować z Parą z Polski – Olą i Radkiem.

sesje ślubne za granicą
para młoda w wenecji
panna młoda w wenecji

Fotograf na ślub za granicą zakochany w Wenecji

Z Olą i Radkiem zameldowaliśmy się w Wenecji dzień przed planowaną sesją. To była część Naszego planu. Pierwszy dzień przeznaczyliśmy na sprawdzenie najciekawszych miejsc. Po to aby nie krążyć bez celu kiedy Para Młoda będzie już ubrana w suknię i garnitur. Pracowaliśmy nad precyzyjnym planem. Dzięki wcześniejszym oględzinom miejsc wiedzieliśmy, że na Plac św. Marka aby uniknąć tłumów ludzi będziemy musieli wyruszyć przed wschodem słońca.

Właśnie to jest spory problem tego popularnego turystycznie miejsca – turyści. Chcąc osiągnąć sukces i odrobinę intymności wczesna pobudka była koniecznością. Ale znamy to już dobrze i wiedzieliśmy, że piękne kadry to zawsze poświęcenie.

Sesje ślubne za granicą – pomysły często pojawiają się na miejscu

Kiedy jedziemy na sesję zagraniczną w jakieś miejsce pierwszy raz to wiadomo – staramy się wcześniej coś zaplanować. Jednak trzeba być gotowym na to, że niekiedy dopiero jak zobaczymy przed oczami piękno miejsc, poczujemy zapach morza i usłyszymy skrzypka grającego gdzieś w wąskiej uliczce to dopiero wówczas zaczną Nam się w głowie mnożyć obrazy, na których będziemy widzieli Parę Młodą. Tak też było w Wenecji.

filmy ślubne

Wenecja, znana jako Miasto Wód, stanowi malownicze tło dla sesji ślubnych, które pragną być niezapomniane. Jego urokliwe kanały, zabytkowe mosty i architektura z epoki renesansu sprawiają, że jest to jedno z najbardziej romantycznych miejsc na świecie. W tym artykule odkryjemy unikalne pomysły na sesje ślubne w Wenecji, które połączą magię tego miejsca z romantycznym klimatem ceremonii ślubnej.

1. Plac Świętego Marka: Środek Wenecji

Plac Świętego Marka, serce Wenecji, to idealne miejsce na sesję ślubną. Otoczenie Bazyliki św. Marka i Kolumny Świętego Marka dodają arystokratycznego uroku. Zdjęcia na tle tej historycznej przestrzeni nabiorą wyjątkowego charakteru.

2. Kanał Grande: Wodna Kraina Zakochanych

Romantyczny rejs gondolą po Kanale Grande to nie tylko turystyczna atrakcja, ale również doskonały pomysł na sesję ślubną. Zdjęcia z tłem wodnych uliczek i kolorowych fasad budynków z pewnością zachwycą.

sesja ślubna w wenecji

3. Most Rialto: Symbol Miasta na Wodzie

Most Rialto, ikoniczny symbol Wenecji, to doskonałe miejsce na uwiecznienie chwil ślubnych. W porze zachodu słońca stwarza malownicze oświetlenie, a tłumy kolorowych domów tworzą unikalne tło dla romantycznych ujęć.

4. Weneckie Kamieniczki w Dzielnicach Cannaregio i Dorsoduro: Urok Tradycji

Spacer uliczkami dzielnic Cannaregio i Dorsoduro ujawni urok tradycyjnych weneckich kamieniczek. Wąskie uliczki, zatoczkowane mosty i rustykalna architektura stworzą atmosferę sprzyjającą intymnym i romantycznym zdjęciom.

sesja ślubna w wenecji

Wenecja to miejsce, gdzie historia spotyka się z romantyzmem, a każdy zakątek pełen jest niezwykłych możliwości sesji ślubnych. Wybierając jedno z tych unikalnych miejsc, para młoda z pewnością stworzy niezapomniane wspomnienia i zdjęcia, które przetrwają przez lata. Wenecja, miasto zakochanych, stanie się tłem dla Waszych najpiękniejszych chwil.

Romantyczne miejsca w Wiedniu. Stolica Austrii idealna do zdjęć ślubnych

Po dwóch dniach spędzonych w Wenecji, wybraliśmy się do stolicy Austrii. Tam duży nacisk kładliśmy na ujęcia do filmu ślubnego, który powstawał w cudownych okolicznościach. Efekt jaki udało Nam się osiągnąć możecie obejrzeć na naszej stronie.

Romantyczne miejsca w Wiedniu znajdują się na każdym kroku. Byliśmy oczarowani tym jak powitało Nas miasto, jego atmosferą i uprzejmością mieszkańców.

Wiedeń, stolica Austrii, to miasto pełne historycznych zabytków, urokliwych ogrodów i romantycznych uliczek. Organizując sesję ślubną w Wiedniu, para młoda może liczyć na unikalne i urocze tła do uwiecznienia tego wyjątkowego dnia. W tym artykule zaprezentujemy niezwykłe pomysły na sesje ślubne w Wiedniu, które łączą w sobie klasyczną elegancję z romantycznym klimatem tego magicznego miasta.

sesja ślubna w wiedniu

1. Belweder: Ogród Pełen Uroku

Belweder, zabytkowy pałac otoczony malowniczym ogrodem, to idealne miejsce na romantyczną sesję ślubną. Roślinność, kaskady wodne i klasyczna architektura dodadzą zdjęciom wyjątkowego uroku.

sesja ślubna za granicą

2. Zamek Schönbrunn: Królewskie Tło dla Miłości

Zamek Schönbrunn, dawna letnia rezydencja cesarska, oferuje bogactwo dziedzińców, fontann i pięknych ogrodów. Sesja ślubna w tym historycznym miejscu dostarczy zarówno klasycznego piękna, jak i unikalnego uroku dynastii Habsburgów.

sesja ślubna w wiedniu

3. Prater: Miłość w Klimacie Retro

Prater, najstarszy park rozrywki na świecie, to miejsce pełne nostalgii i klimatu retro. Kolorowe karuzele, malownicze alejki i charakterystyczne młyny wiatrowe stworzą niepowtarzalne tło dla sesji ślubnej w stylu vintage.

4. Kanał Dunaju: Widok na Miasto od Wodnej Strony

Rejs po Kanale Dunaju to romantyczna wycieczka, podczas której para młoda może cieszyć się widokiem na zabytki Wiednia z wodnej perspektywy. Zdjęcia z tła wodnych krajobrazów stanowią unikalną pamiątkę.

Wiedeń, z jego historycznym dziedzictwem i malowniczymi zakątkami, to doskonałe miejsce na sesje ślubne. Od romantycznych ogrodów, przez historyczne pałace po klimatyczną zabawę w Praterze – Wiedeń oferuje mnóstwo możliwości. Para młoda, wybierając jedno z tych miejsc, z pewnością stworzy niezapomniane chwile i fotografie, które będą piękną pamiątką na całe życie.

Eurotrip z Olą i Radkiem – piękna przygoda, cudowne ujęcia i kilometry na własnych nogach

Ola i Radek byli zachwyceni Naszym wyjazdem do Wenecji i Wiednia. Zdjęcia wyszły pięknie, ujęcia filmowe łapały za serce. Jednak posiadanie tak wyjątkowej pamiątki kosztowało Naszych Młodych sporo wysiłku. Jak pokazały Nam aplikacje do liczenia kroków, w ciągu trzech dni przeszliśmy ulicami Wenecji i Wiednia 55 kilometrów! My ze sprzętem do fotografowania i filmowania a oni w sukni, garniturze i pantoflach. Fotograf na ślub za granicą musi być przygotowany na taki wysiłek. Para Młoda również.

W trakcie pracy nad ujęciami w Wiedniu Nasza Pani Młoda Ola poprosiła o dłuższą przerwę. Było jej słabo. Organizm domagał się odpoczynku. Została w hotelowym pokoju na drzemkę. Po błyskawicznej regeneracji wróciła do Nas. Spędziliśmy na pracy nad obrazami czas aż do wieczora.

filmy ślubne

Ceremonia ślubna – wielkie zwycięstwo Miłości

Ślub Oli i Radka odbył się w Suwałkach. To rodzinne strony Panny Młodej. Radek pochodzi z centralnej Polski. Para Młoda dokładnie przygotowała sobie dzień ślubu. Do tego trafili w piękny, słoneczny dzień co sprawiał, że ich i tak już dobre humory były jeszcze lepsze. Dobry nastrój wibrował już od samego rana gdy Ola i Radek przygotowywali się do swojego ślubu.

Ceremonia zaślubin odbyła się w kościele p.w. św. Kazimierza Królewicza w Suwałkach. Olę do ołtarza poprowadził jej Tata. Bardzo wzruszająca uroczystość, która zapadła w pamięć gościom no i przede wszystkim głównym bohaterom dnia.

Wesele do białego rana – pierwsze sesje ślubne

Na przyjęciu Oli i Radka nie brakowało świetnej zabawy. Goście zgromadzeni na ich weselu dali radę i nie zawiedli. Ciężko było o chwilę wytchnienia, parkiet nie stygł ani na chwilę. To piękny widok szczęśliwych ludzi napędzał Nas do tworzenia magicznych kadrów, które składają się na pamiątkę Oli i Radka.